hokuspokus-zory.pl

Pokarmy bogate w wapn

Wapń jest najbardziej rozpowszechniony minerał w naszym ciele. Nasze kości są bardzo ważne miejsce przechowywania dla prawie jednego kilograma wapnia w organizmie przeciętnego dorosłego.

Jeśli nie uda nam się w wystarczającej ilości wapnia ryzykujemy rozwoju osteoporozy, która jest chorobą kości, który pozostawia je w słabej kondycji i znacznie bardziej podatne na złamania.kozaczagora.pl

Chociaż najczęściej u kobiet po menopauzie, osteoporoza może również rozwijać u mężczyzn, a także może rozwijać się w każdego z pewnymi zaburzeniami hormonalnymi lub innych warunków przewlekłych. Z powodu osteoporozy więc w znacznym stopniu wpływa na strukturę i wytrzymałości kości, choroba może mieć bardzo negatywny wpływ zarówno na długości życia, jak również jakość życia.

Może licznik intuicyjnie, badania wykazały związek pomiędzy dietą, która jest bogata w białko zwierzęce (mięso) i podwyższonej utratę wapnia. Z drugiej strony, diety, które polegają nie tylko na zboża, warzywa i owoce Wykazano, że gęstość kości promowania

Biorąc pod uwagę znaczenie wapnia do naszego ogólnego stanu zdrowia, jest to bardzo dobry pomysł, aby wiedzieć, jakie pokarmy bogate w wapń są dostępne w menu.

Podczas nabiał jest najbardziej tradycyjnym źródłem wapnia, inne pokarmy bogate w wapń są:

wodorosty morskie, takie jak wodorosty i wakame

brokuły

fasolki

Pomarańcze

orzechy

figi

melasa

Oczywiście większość z tych produktów nie są dobrze reprezentowane w nowoczesnej diecie, która wywołuje przemawiające za suplement wapnia.

Jeśli dieta nie ma wystarczająco dużo produktów bogatych w wapń jest to bardzo dobry pomysł, aby dodać suplement wapnia dziennie.

Chociaż istnieje wiele suplementów wapnia są dostępne, jeden z najlepszych jest rafinowany chia nasion.

Chia to roślina pochodzi z Ameryki Południowej, Meksyku i południowo-zachodnich Stanach Zjednoczonych Przez wiele setek lat, był używany jako główne źródło żywności przez rodzimych populacji, w tym Azteków.

Chia zaklasyfikowane przez FDA jako pełnego surowego pożywienia i jest bardzo bogata w wapń o około sześciu razy wapnia jak mleko.

Chia jest również bogaty w kwasy tłuszczowe omega-3, żelazo, magnez, błonnik i potas.

Artykuł napisany przez: